Kampania społeczna „Przełam Barierę Dźwięku”

Kampania społeczna Przełam Barierę Dźwięku
Partner:
Polski Związek Głuchych
logo pzg

Komplementów na swój temat – w dosłownym znaczeniu – nigdy nie usłyszą, ale wiedzą o tym, że są cenionymi pracownikami. Szczepan jest laborantem, Magda nauczycielką, Daniel ma swoją firmę blacharską. Oni i kilkoro innych niesłyszących są bohaterami kampanii „Przełam barierę dźwięku” skierowanej do osób głuchych i pracodawców.

Na kampanię telewizyjną składa się seria krótkich spotów przedstawiających historie zatrudnionych niesłyszących oraz ich rozwinięcie w formie kilkunastominutowych filmowych felietonów. Wszystkie tłumaczone są na język migowy.

Publikowane są także artykuły w prasie regionalnej i lokalnej (kampania odbywa się na terenie województwa zachodniopomorskiego). W czerwcu ukazały się informatory i wydawnictwa poświęcone dobrym praktykom w zatrudnianiu głuchych z perspektywy zatrudniających i pracowników. Elementami kampanii są także spotkania informacyjno-promocyjne dla niesłyszących i potencjalnych pracodawców oraz eventy na lokalnych imprezach. Na stronie internetowej www.pracujbezbarier.pl osoby zainteresowane znajdą także kontakt do prawnika i doradcy zawodowego.

Kampania została wyróżniona przez portal KampanieSpołeczne.pl