Polepszenie jakości usług przewozowych przez poprawę stanu technicznego linii kolejowej 143 na odcinku Kalety-Kluczbork

Projekt „Polepszenie usług przewozowych (…) Kalety-Kluczbork”
Klient:
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
pkp dol

kaletykluczborkOd lutego 2013r. realizujemy działania informacyjno-promocyjne dla PKP Polskie Linie kolejowe S.A. do projektu „Polepszenie jakości usług przewozowych poprzez poprawę stanu technicznego linii kolejowej nr 143 na odcinku Kalety-Kluczbork” POIiŚ 7.1-70.

Przedmiotem projektu jest poprawa stanu technicznego linii kolejowej nr 143 na odcinku Kalety – Kluczbork poprzez wykonanie remontu pozwalającego na przywrócenie pierwotnych parametrów eksploatacyjnych. Długość remontowanego odcinka wynosi 69,4 km. Jest to linia magistralna znaczenia państwowego, dwutorowa, zelektryfikowana, wyposażona w półsamoczynną blokadę liniową dwukierunkową. Przewidziany remont ma na celu likwidację ograniczeń prędkości oraz przywrócenie prędkości rozkładowych do 120 km/h dla pociągów pasażerskich i do 100 km/h dla pociągów towarowych.

Działania informacyjne i promujące mają na celu:

  • zapewnienie kompleksowej, rzetelnej i stałej informacji o projekcie, roli Unii Europejskiej w jego finansowaniu, a co za tym idzie rozwoju infrastruktury kolejowej w Polsce;
  • budowanie świadomości społecznej dotyczącej istnienia Funduszu Spójności (Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko), jego dostępności, roli oraz korzyści, jakie oferuje;
  • utrwalenie przekonania, że wykorzystane środki Funduszu Spójności (Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko) przyczyniają się do rozwoju infrastruktury kolejowej, a tym samym rozwoju gospodarczego kraju i Unii Europejskiej,
  • budowanie pozytywnego wizerunku PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. jako firmy efektywnie wykorzystującej wsparcie finansowe UE;
  • informowanie o korzyściach dla społeczeństwa wynikających z realizacji projektu;
  • informowanie o planowanej organizacji robót, prowadzeniu ruchu pociągów podczas robót, o utrudnieniach dla pasażerów, wynikających z prowadzonych robót budowlanych (w przypadku robót budowlanych).

Na działania informacyjne i promujące składają się:

  • Artykuły sponsorowane/reklamy w prasie
  • Współpraca z mediami
  • Konferencja prasowa / uroczyste podpisania umów
  • Materiały na stronę internetową
  • Przygotowanie, wydruk i dystrybucja materiałów informacyjnych
  • Przygotowanie i emisja w rozgłośniach o zasięgu lokalnym radiowego spotu informacyjnego