Projekt „Polepszenie usług przewozowych (…) Kalety-Kluczbork” |
Klient: PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. |
![]() |
Od lutego 2013r. realizujemy działania informacyjno-promocyjne dla PKP Polskie Linie kolejowe S.A. do projektu „Polepszenie jakości usług przewozowych poprzez poprawę stanu technicznego linii kolejowej nr 143 na odcinku Kalety-Kluczbork” POIiŚ 7.1-70.
Przedmiotem projektu jest poprawa stanu technicznego linii kolejowej nr 143 na odcinku Kalety – Kluczbork poprzez wykonanie remontu pozwalającego na przywrócenie pierwotnych parametrów eksploatacyjnych. Długość remontowanego odcinka wynosi 69,4 km. Jest to linia magistralna znaczenia państwowego, dwutorowa, zelektryfikowana, wyposażona w półsamoczynną blokadę liniową dwukierunkową. Przewidziany remont ma na celu likwidację ograniczeń prędkości oraz przywrócenie prędkości rozkładowych do 120 km/h dla pociągów pasażerskich i do 100 km/h dla pociągów towarowych.
Działania informacyjne i promujące mają na celu:
- zapewnienie kompleksowej, rzetelnej i stałej informacji o projekcie, roli Unii Europejskiej w jego finansowaniu, a co za tym idzie rozwoju infrastruktury kolejowej w Polsce;
- budowanie świadomości społecznej dotyczącej istnienia Funduszu Spójności (Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko), jego dostępności, roli oraz korzyści, jakie oferuje;
- utrwalenie przekonania, że wykorzystane środki Funduszu Spójności (Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko) przyczyniają się do rozwoju infrastruktury kolejowej, a tym samym rozwoju gospodarczego kraju i Unii Europejskiej,
- budowanie pozytywnego wizerunku PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. jako firmy efektywnie wykorzystującej wsparcie finansowe UE;
- informowanie o korzyściach dla społeczeństwa wynikających z realizacji projektu;
- informowanie o planowanej organizacji robót, prowadzeniu ruchu pociągów podczas robót, o utrudnieniach dla pasażerów, wynikających z prowadzonych robót budowlanych (w przypadku robót budowlanych).
Na działania informacyjne i promujące składają się:
- Artykuły sponsorowane/reklamy w prasie
- Współpraca z mediami
- Konferencja prasowa / uroczyste podpisania umów
- Materiały na stronę internetową
- Przygotowanie, wydruk i dystrybucja materiałów informacyjnych
- Przygotowanie i emisja w rozgłośniach o zasięgu lokalnym radiowego spotu informacyjnego