Zakończyliśmy realizację kampanii „ICT LAB-MARKET – od wynalazku do produktu”

Celem kampanii było zbudowanie świadomości innowacyjnej oraz rozwój sieci współpracy środowiska naukowego z biznesowym.

Kooperacja ta będzie możliwa jedynie wtedy, gdy między naukowcami a przedsiębiorcami będzie istniał sprawny system komunikacji w zakresie innowacji i transferu wiedzy i nowych technologii do gospodarki. Punktem stycznym do kształtowania wzajemnych relacji i wymiany doświadczeń były organizowane w ramach kampanii konferencje, spotkania i eventy branżowe. Z kolei przepływ informacji między środowiskiem naukowym a biznesowym następuje dzięki prowadzonej kampanii prasowej i internetowej. Takie otwarte i publiczne działania dążyły do tego, aby nauka nie pozostawała ukryta jedynie w laboratoriach i gabinetach. Uświadamialiśmy konieczność szerszego wykorzystywania wiedzy naukowej w celach gospodarczych.

Dzięki prowadzonej kampanii zwiększył się poziom wiedzy z zakresu innowacyjności, jak również świadomość istniejących korzyści wynikających z ich wdrażania. Kampania miała za zadanie zmienić panujące wśród społeczeństwa przekonanie, że nauka i biznes to dziedziny wzajemnie się wykluczające. Ponadto promowano równość szans w dostępie do informacji, w zakresie rozwoju zawodowego w dziedzinach naukowych oraz biznesowych, jak również podczas procesów transferu technologii i wiedzy. „ICT LAB-MARKET – od wynalazku do produktu” udowadniała, że wspólne działania sfery nauki i przedsiębiorczości wpływają na konkurencyjność lokalną i regionalną, a także

Kampanię realizowaliśmy w terminie 01.01.2012 – 30.06.2013. Współfinansowana była ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Zapraszamy na stronę kampanii: www.ictlabmarket.spnt.pl