Konkurs na plakat

Do 5 listopada 2015 r. można przesyłać zgłoszenia do konkursu na plakat  w ramach społecznej kampanii przeciwdziałającej stygmatyzacji przedsiębiorców, którzy ponieśli porażkę biznesową. Organizatorem konkursu jest Ministerstwo Gospodarki, Departament Innowacji i Przemysłu. Pula nagród w konkursie wynosi 9 000 zł.

Zgodnie z informacjami organizatorów celem konkursu jest popularyzacja nowego podejścia do kwestii upadłości przedsiębiorstw i zainicjowanie zmiany sposobu myślenia i postrzegania porażki biznesowej w środowisku przedsiębiorców oraz w społeczeństwie.
 
Do konkursu należy zgłosić plakat oraz towarzyszące mu hasło promocyjne, które ma stanowić artystyczną interpretację przesłania kampanii.
 
Dla autorów najlepszych prac przygotowano następujące nagrody:
 
  • I miejsce – 5 000 zł
  • II miejsce – 3 000 zł
  • III miejsce – 1 000 zł
Szczegółowe informacje o konkursie można znaleźć w jego regulaminie, który dostępny jest na stronie internetowej organizatora.