Polityka prywatności

Polityka skierowana jest do użytkowników strony internetowej oraz klientów (dalej „Klient”) GOS Polska Sp. Z o.o., dalej zwana „Serwisem”. W Polityce zostały opisane zasady gromadzenia oraz wykorzystywania danych użytkowników serwisu oraz Klientów w rozumieniu art. 4 ust.1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych (dalej „RODO”), które są gromadzone bezpośrednio od nich lub za pośrednictwem plików cookies oraz podobnych technologii.

Administrator danych i kontakt do niego

Administratorem danych gromadzonych w związku z korzystaniem z Serwisu jest GOS Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Szczecinie przy ul. Jagiellońskiej 67 NIP: 8522538777, tel. +48 91 424 40 72, e-mail: szczecin@gos-polska.pl. W sprawach związanych z przetwarzaniem Państwa danych przez Administratora można kontaktować się z wykorzystaniem powyższych danych adresowych, lub z wyznaczonym u Administratora Inspektorem ochrony danych na adres e-mail: szczecin@gos-polska.pl.

Zakres i cel zbieranych danych

  1. Serwis umożliwia Klientowi kontaktowanie się z Administratorem i przekazanie mu danych identyfikacyjnych Klienta, danych kontaktowych, a także związanych z treścią wiadomości.
  2. Administrator gromadzi dane związane aktywnością Klienta, jak na przykład czas spędzony na stronie, wyszukiwane frazy, liczba wyświetlonych podstron, data i źródło wizyty.
  3. Administrator wykorzystuje zebrane dane oraz przekazane informacje do celów marketingowych w zakresie przewidzianym przepisami prawa, w tym działań promocyjnych zapoznania się z newsletterami po uzyskaniu zgody od Klienta.
  4. Administrator wykorzystuje dane do realizacji usług przewidzianych umową z klientem, a szczególności tymi danymi są:
    1. Imię;
    2. Nazwisko;
    3. adres email;
    4. numer telefonu;
    5. dane firmowe (jeśli takowe zostały Administratorowi udostępnione)
  5. Administrator wykorzystuje zebrane dane do realizacji obowiązków prawnych w tym do wystawiania faktur, prowadzanie ksiąg rachunkowych i spełnienia innych obowiązków prawnie na Administratora nałożonych.

Źródło danych

  1. Jeżeli Klient kontaktował z Administratorem, dane zostały udostępnione nam bezpośrednio od Klienta.
  2. Jeżeli dane Klienta zostały przekazane w związku z załatwianą sprawą przez osobę, która tę sprawę skierowała do Administratora, to źródłem danych jest ta osoba. W takim wypadku Administrator otrzymuje dane identyfikacyjne, adresowe i związane ze sprawą, jak opis sprawy.

Cel i podstawa prawna przetwarzania danych osobowych

Przetwarzanie danych klienta odbywa się na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą (art. 6 ust. 1 lit. RODO), oraz na podstawie wykonania umowy lub działań przed jej zawarciem (art. 6 ust. 1 lit. c).

Dane Klienta mogą być przetwarzane w celu:

  1. analizy ruchu sieciowego, zapewnienia bezpieczeństwa w ramach Serwisu oraz dostosowywania treści do potrzeb użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
  2. udzielania odpowiedzi na zadane pytania, przekazania zamówionej oferty i prowadzenia korespondencji w celu załatwienia sprawy, na podstawie zgody Klienta i prawnie uzasadnionego interesu administratora, jakim jest realizowanie żądań użytkowników (art. 6 ust. 1 lit. a i f RODO);
  3. użycia dnaych w celu remarketingu, e-mail-marketingu oraz reklamy w celu prawnie uzasadnionego celu Administratora (art. 6 ust. 1 lit. a i f RODO).

Prawo do wycofania zgody

Klient może wycofać zgodę na przetwarzanie danych kontaktowych w dowolnym momencie kontaktując się z Administratorem. Wycofanie zgody może utrudnić lub uniemożliwić kontakt z Klientem.

Obowiązek lub dobrowolność podania danych.

  1. Podanie danych przez Klienta w celach związanych z obsługą sprawy jest dobrowolne, ale niezbędne. Ich niepodanie może utrudnić lub uniemożliwić rozpatrzenie sprawy.
  2. Podanie danych niezbędnych do analizy statycznej użytkowników Serwisu jest dobrowolne. Klient może skorzystać z tzw. trybu incognito w celu przeglądania strony bez udostępniania Administratorowi informacji o wizycie Klienta w Serwisie. Korzystanie z trybu incognito, a zatem niepodanie danych, nie ma wpływu na możliwość korzystania z Serwisu.

Uprawnienia wynikające z RODO w zakresie przetwarzanych danych

Klient ma prawo:

  • żądać od Administratora wglądu do danych Klienta, a także otrzymania ich kopii (art. 15 RODO);
  • żądać od Administratora sprostowania lub poprawienia danych (art. 16 RODO) – w odniesieniu do żądania sprostowania danych, gdy Klient zauważy, że dane są nieprawidłowe lub niekompletne;
  • żądać od Administratora usunięcia danych (art. 17 RODO);
  • żądać od Administratora ograniczenia przetwarzania (art. 18 RODO) – np. gdy Klient zauważy, że dane są nieprawidłowe – może żądać ograniczenia przetwarzania swoich danych na okres pozwalający nam sprawdzić prawidłowość tych danych);
  • wniesienia skargi w związku z przetwarzaniem przez Administratora danych osobowych Klienta do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Odbiorcy danych osobowych

Odbiorcami danych Klienta osobowych mogą być wyłącznie podmioty, które uprawnione są do ich otrzymania na mocy przepisów prawa. Ponadto dane Klienta mogą być udostępnione kurierom, operatorom pocztowym, dostawcy hostingu, serwera poczty, podmiotom świadczącym usługi prawne i księgowe, oraz organom publicznym, jeśli wymagają tego przepisy prawa.

Czas przechowywania i niszczenia danych

Dane osobowe Klienta będą przechowywane do czasu wycofania zgody lub do czasu załatwienia sprawy, a następnie do upływu okresu przedawnienia roszczeń stron związanych z jej realizacją. Dane osobowe będą także przechowywane na okres prawnie wymagany przez przepisy prawa.

Dane związane z analizą ruchu sieciowego gromadzone za pośrednictwem plików cookies oraz podobnych technologii mogą być przechowywane do momentu wygaśnięcia pliku cookie. Niektóre pliki cookie nigdy nie wygasają, w związku z tym czas przechowywania danych będzie równoważny z czasem niezbędnym administratorowi do zrealizowania celów związanych z gromadzeniem danych, jak zapewnienie bezpieczeństwa i analiza danych historycznych związanych z ruchem na stronie.

Zabezpieczenie danych

Administrator stosuje odpowiednie środki techniczne mające na celu ochronę danych osobowych przed nieuprawnionym dostępem, utratą, modyfikacją lub zniszczeniem.

Wykorzystywanie plików cookies oraz podobnych technologii

Serwis umożliwia gromadzenie informacji o użytkowniku za pośrednictwem cookies oraz podobnych technologii, których korzystanie najczęściej wiąże się z zainstalowaniem tego narzędzia na urządzeniu użytkownika (komputer, smartfon, itd.). Wykorzystuje się te informacje do zapamiętywania decyzji użytkownika (wybór czcionki, kontrastu, akceptacja polityki), utrzymania sesji użytkownika (np. po zalogowaniu), zapamiętania hasła (za zgodą), gromadzenia informacji o urządzeniu użytkownika oraz jego wizycie służące do zapewnienia bezpieczeństwa, ale także analizy wizyt i dostosowania treści.

Informacje pozyskane za pośrednictwem cookies oraz podobnych technologii nie są łączone z innymi danymi użytkowników Serwisu, nie służą też do ich identyfikacji przez Administratora.

Klient ma możliwość ustawić w przeglądarce blokowanie określonych rodzajów cookies i innych technologii, poprzez określenie na przykład, że dozwolone będą tylko i wyłącznie te, które są niezbędne do poprawnego wyświetlenia strony. Domyślnie większość przeglądarek dopuszcza stosowanie wszystkich cookies, jednak użytkownik ma możliwość zmiany tych ustawień w dowolnym momencie, może także usunąć zainstalowane już pliki cookies. Każda z przeglądarek umożliwia takie działanie poprzez jedną z dostępnych w ustawieniach lub preferencjach opcji.

Klient ma także możliwość korzystać ze strony w tzw. trybie incognito, który blokuje możliwość gromadzenia danych o jego wizycie.

Korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień przeglądarki, tzn. z domyślnym akceptowaniem plików cookies i podobnych technologii oznacza zgodę na ich wykorzystanie do określonych powyżej celów. Administrator nie wykorzystuje uzyskanych informacji do celów marketingowych innych niż marketing bezpośredni.

Zmiany Polityki prywatności

Administrator zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian w niniejszej polityce prywatności. Aktualna polityka jest dostępna na naszej stronie internetowej.