Do 5 listopada 2015 r. można przesyłać zgłoszenia do konkursu na plakat w ramach społecznej kampanii przeciwdziałającej stygmatyzacji przedsiębiorców, którzy ponieśli porażkę biznesową. Organizatorem konkursu jest Ministerstwo Gospodarki, Departament Innowacji i Przemysłu. Pula nagród w konkursie wynosi 9 000 zł.
Zgodnie z informacjami organizatorów celem konkursu jest popularyzacja nowego podejścia do kwestii upadłości przedsiębiorstw i zainicjowanie zmiany sposobu myślenia i postrzegania porażki biznesowej w środowisku przedsiębiorców oraz w społeczeństwie.
Do konkursu należy zgłosić plakat oraz towarzyszące mu hasło promocyjne, które ma stanowić artystyczną interpretację przesłania kampanii.
Dla autorów najlepszych prac przygotowano następujące nagrody:
- I miejsce – 5 000 zł
- II miejsce – 3 000 zł
- III miejsce – 1 000 zł
Szczegółowe informacje o konkursie można znaleźć w jego regulaminie, który dostępny jest na stronie internetowej organizatora.